با تکنولوژی فاصله ها را در شب یلدا کمتر کنیم

شب چله به‌عنوان بلندترین شب سال، برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره است؛ از زمان کودکی که انشای شب یلدا می‌نوشتیم تا جمع شدن فامیل، انداختن سفره شب یلدا، تزیین انار شب یلدا و گوش دادن به شعر و قصه زیر کرسی. با توجه به شرایط ویژه همه‌گیری بیماری کووید-19 و امیکرون باید توجه شود دورهمی‌ها منجر به انتقال بیماری نشود، به همین دلیل امسال می‌توانیم با استفاده از فضای مجازی و به کمک امواج اینترنتی، دورهمی‌های مجازی شبی به یادماندنی برای خانواده‌هایمان به ارمغان آوریم.

 

ایده برای شب یلدا مجازی امن با آجیل، انار و هندوانه!؟

بهترین ایده برای شب یلدا مجازی شاید استفاده از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس باشد. نرم افزارهای زیادی برای برگزاری کنفرانس‌های دسته جمعی وجود دارد، کافی است یک تلفن همراه داشته باشید و نرم افزار google due و google meet را روی گوشی خود نصب کنید و آن را در نقطه مناسبی از منزل خود که میز و افراد خانواده را پوشش دهد، قرار دهید. شما هم‌چنین می‌توانید گوشی و یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید تا تصویر بزرگ‌تری داشته باشید.

معرفی چند اپلیکیشن خوب برای ارتباط تصویری در شب یلدا

شرکت توسعه و ارتباطات هیرکان برای سهولت ارتباط تصویری و به حداقل رساندن این دلتنگی چند نرم افزار را به شما پیشنهاد می دهد که به موجب ان بتوانید با خیال راحت ارتباط تصویری خود را برقرر کنید.

واتساپ (WhatsApp) 

واتساپ که تحت مالکیت فیسبوک درآمده است، به‌عنوان بهترین برنامه تماس تصویری با کیفیت بالا که می‌تواند جایگزین خوبی برای اسکایپ هم باشد، شناخته می‌شود.

اپلیکیشن zoom cloude meetings 

این برنامه قابلیت‌های فراوانی را در زمینه تماس‌های ویدیویی به کاربران ارائه میدهد. از رابط کاربری این برنامه شروع میکنیم که بینهایت ساده و کار با آن لذت بخش است. از دیگر ویژگی‌های این برنامه میتوان به کیفیت فوق العاده تصویر آن در تماس‌های ویدیویی اشاره کرد. معمولا کیفیت پایین ویدیو بزرگترین دغدغه افراد در برگزاری میتینگ‌های تصویری است که میتوان اذعان کرد زوم (Zoom) این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است.

House party 

این شبکه اجتماعی، یک پلت فرم ویدئویی است که به شما این امکان را می‌دهد که همزمان با هشت نفر از دوستان خود چت کنید و از این نظر کاربرد خوبی دارد. هنگامی که برای اولین بار ثبت نام میکنید، از شما خواسته می‌شود تا اپلکیشن به مخاطبین دفترچه تماس، Facebook شما دسترسی پیدا کند؛ که بسیار مناسب برای شب یلدا در وضعیت کرونا است.

Skype (اسکایپ)

برای شرکت در تماس‌های تصویری باید skype را بر سیستم یا گوشی خود نصب کرده باشید و هر کسی که به جلسه دعوت می‌کنید باید اکانت skype داشته شد. برای استفاده از این برنامه‌ها اگر از اندروید استفاده میکنید به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و دوربین گوشی همه کار را برای شما انجام میدهد، اما اگر از ویندوز استفاده میکنید و یا لینوکس، برای اینکه بتوانید یک کنفرانس یا تماس تصویری با کیفیت انلاین برگزار کنید نیازمند دوربین (وبکم)، میکروفون یا هدفون و بلندگو هستید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما