سئو و بازاریابی دیجیتال

سئو و بازاریابی دیجیتال

با دیجیتال مارکتینگ، کسب وکارتان را به یک ماشین پولساز تبدیل کن.

هدف هر کسب و کاری، توسعه، افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر است. برای تحقق این امر، شما نیاز دارید تا اصول بازاریابی مدرن را در کسب و کارتان پیاده سازی کنید. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل تمامی ابزارها و فعالیت هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند.دیجیتال مارکتینگ حوزه های گوناگونی نظیر سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات و کمپین های اینترنتی، ایمیل مارکتینگ و… را شامل می شود که هر کدام اگر به صورت اصولی پیاده سازی و اجرا شوند، می توانند به شکل معجزه آسایی کسب و کارتان را رونق بخشند!
سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید و مشتری های خود را چند برابر کنید. شما با سفارش طراحی سایت خود از تهکو قدم اول در سئو سایت خود را برداشته اید، زیرا اولین اصل در طراحی سایت رعایت اصول فنی سئو است.

برای درک بهتر دیجیتال مارکتینگ می توان تعریف ساده ای را برای آن در نظر گرفت. دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از ابزارهای دیجیتال برای بازریابی خدمات و محصولات است. کمتر کسی پیدا می شود که برای انجام کارهای خود از اینترنت و موبایل خود استفاده نکند. مردم برای خرید محصولات و سفارش خدمات مد نظر خود در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو میکنند و از میان گزینه های موجود بهترین را انتخاب میکنند. پس لازم است به کمک ابزارهای دیجیتال خود را به مخاطبین معرفی کنید تا شانس دیده شدن داشته باشید. درواقع این روزها کاربران بیشتر سوال‌هایشان را از موتورهای جستجو به‌خصوص گوگل می‌پرسند و نیازها و خواسته‌هایشان را از بین سایت‌های پیشنهادی گوگل رفع می‌کنند.البته موتورهای جستجو هم عزت و آبروی امروزشان را آسان به‌دست نیاورده‌اند. موتورهای جستجو تلاش می‌کنند تا کاربران را از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها به هدف‌شان برسانند و همین باعث شده مردم اعتماد و اتکای زیادی بهشان داشته باشند.شما هم اگر کسب و کاری دارید یا خدماتی ارائه می‌دهید بهتر است به‌فکر بهینه‌سازی سایت‌تان برای موتورهای جستجو یا همان سئو باشید. اینطوری هم بهتر دیده می‌شوید و هم فروش بیشتری خواهید داشت.

چرا باید به سراغ دیجیتال مارکتینگ برویم؟

 

دیجیتال مارکتینگ و سئو نوعی تبلیغات ارزان و بهینه تری خواهد بود که باعث خواهد شد هزینه های زمانی، نیرو انسانی و مالی بسیار کاهش یابد.

  • نرخ رو به رشد بازار های دیجیتال
  • فرصت های شغلی متنوع
  • استفاده گسترده مخاطبان از فضای دیجیتال
  • دیجیتال مارکتینگ در خواست مداوم است. (پروسه ای تمام نشدنی)
  • از بین رفتن مشاغل سنتی به مرور زمان
  • بستر اینترنت فاقد محدودیت مکانی می باشد.
  • هزینه پایین بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی.

چرا باید سئو سازی سایت را انجام بدهیم؟

موتور های جستجوی پیشرفته مانند گوگل ، بینگ ، یاندکس و یاهو علیرغم اینکه بسیار پیشرفته تر از قبل شده اند و به قولی مو را از ماست بیرون می کشند ، اما باز هم نیاز دارند که سایت ها هم قدمی بردارند و خود را از لحاظ محتوایی و لینک سازی بهینه کنند. امروزه سئو سایت کاری پرسود برای کسب و کارهاست پس برای کسی که می خواهد کیفیت سایت خود را به موتور های جستجو نشان دهد واجب است تا یک سری فرایند را برای سئوی سایت خودش طی کند تا بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

سئو و بهینه سازی

سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو به مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و تکنیک‌ها،  که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید. در نتیجه کسب و کار شما بیشتر در معرض دید قرار گرفته و حجم بازدید و فروش محصولات شما افزایش یابد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پلتفرمی برای بازاریابی کسب و کار شما در بازار آنلاین است. هر تعاملی که در شبکه‌های اجتماعی با مشتری‌هایتان دارید، موقعیتی برای نشان دادن سطح خدمات‌تان به عموم مردم و غنی‌سازی روابط‌ شما با مشتریان است.

تولید محتوا

بدون شک در بازاریابی آنلاین و کسب و کارهای امروزی، تولید محتوا یک امر حیاتی است. به طوری که اگر تولید محتوا به صورت اصولی و متناسب با نیاز مخاطب باشد، به طرز شگفت آوری باعث رونق کسب و کارتان می شود.

تولید محتوای متنی

محتوای متنی، آغاز تولید هر محتوایی است. محتواهای متنی در تدوین مقالات سایت، وبلاگ، ایمیل، خبرنامه، گزارش و حتی پیامک به کمک شما می آیند و بهترین کلمات را برای نمایش قدرت برندتان، کنار هم قرار می دهند.

طراحی سایت

اولین گام پیاده سازی سایت برای کسب و کار است. سایت شعبه آنلاین شماست که در هر زمان و مکانی برای مشتریان شما در دسترس است. ظاهر زیبا ، کاربری آسان ، سرعت لود بالا ، بهینه بودن برای گوگل از جمله فاکتورهای اساسی است که باید در طراحی سایت به آن توجه شود.دیجیتال مارکتینگ خود را با طراحی سایت شروع کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار شما مزیت محسوب شود و همچنین دسترسی کاربران به شما را راحت تر می کند. بنابراین با طراحی اپلیکیشن کاربردی و جذاب می توانید با حضور دائمی در موبایل مشتریان خود آنها را به برند و کسب و کار خود وفادار سازید. در دیجیتال مارکتینگ از هر ابزاری باید استفاده کرد.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما