سامانه ای برای مدیریت کسب وکار
پروژه ها، وظایف، فعالیت ها و کلیه امور اجرایی کسب و کار را به صورت متمرکز در یک سیستم تعریف و با ارجاع امور به کارکنان وضعیت اجرای وظایف را رصد کنید. کارکنان هم با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز خود صرفاً وظیفه مورد نظر را انتخاب می کنند و سیستم به صورت خودکار زمان اجرای وظیفه را محاسبه می کند.
با تکمیل هر وظیفه توسط کارکنان، پیشرفت پروژه محاسبه شده و می توان روند اجرای کارها و پروژه ها را به صورت مستمر و در لحظه بررسی کرد. بررسی عملکرد کارکنان، کنترل وضعیت پروژه ها و وظایف، مدیریت گزارشات، مدیریت مستندات وظایف و کارها، ارتباط با سیستم پشتیبانی آنلاین، امکان تبدیل درخواست های پشتیبانی به وظیفه و بسیاری امکانات دیگر از جمله مهمترین امتیازات این سامانه است.

نرم افزار مکمل تحت ویندوز
برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان
این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت می کند، زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند، و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید.

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت کرده و زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید. .
برخی از امکانات و قابلیتهای سامانه مدیریت کسب و کار عبارت اند از:
- قابل نصب بر روی وب سایت کسب و کار
- ارائه سوابق ارتباط با مشتری اعم از پیش فاکتورها، سفارشات، قراردادها و پروژه ها
- امکان تأیید پیش فاکتور و تبدیل خودکار به سفارش
- امکان ارسال تیکت برای بخش های مختلف اعم از فروش، پروژه ها، پشتیبانی و ... .
- امکان ارسال تیکت بر روی هر یک از پروژه های مرتبط با مشتری
انواع راهکارهای سازمانی

مدیریت داشبوردها

مدیریت گزارشات

مدیریت اطلاع رسانی
