محبوب‌ترین عبارات جستجوشده گوگل در سال ۲۰۲۱

گوگل به‌رسم هر سال، فهرست محبوب‌ترین عبارات جستجو شده‌ کاربران را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در صدر آن‌ها، سریال «بازی‌ مرکب» و «اخبار ورزشی هندی‌ها» دیده می‌شود.

گوگل اگرچه امسال سنت YouTube Rewind برای معرفی پربازدیدترین ویدئوهای یوتیوب در سال گذشته را کنار گذاشت، به باقی سنت‌های آخر سال خود پایبند ماند. این غول دنیای تکنولوژی تا اینجا بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی، خلاصه‌ای از آنچه امسال هر کاربر در یوتیوب‌موزیک گوش داده و برخی از افزونه‌های محبوب مرورگر کروم و اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل کروم را به‌نمایش گذاشت و حالا نوبتی هم که باشد، نوبت محبوب‌ترین عبارت‌های جستجو‌شده در گوگل در سال ۲۰۲۱ است.

گوگل علاوه‌بر نمایش فهرستی از محبوب‌ترین عبارت‌های جستجو شده در دسته‌ بندی‌ های مختلف، فیلم کوتاه بسیار احساسی و الهام‌ بخشی نیز درباره‌ی محبوب‌ ترین سؤال‌ هایی که کاربران از گوگل پرسیده‌اند، منتشر کرده است که از بین آن‌ ها می‌ توان به «چطور مراقب سلامت روانی خود باشیم؟» و «چطور یاد کسی را گرامی بداریم؟» و «کی می‌توانم خانواده خود را ببینم؟» جلب توجه می‌کند. این ویدئو در آخر با این جمله تمام می‌شود:

به تمام افرادی که دارند برای بازگشتی قدرتمندانه‌تر می‌جنگند: به جستجو ادامه دهید.

در صفحه‌ ای که گوگل از پرجستجوترین عبارات ۲۰۲۱ منتشر کرده، جزئیات جالبی هم عنوان شده است. به‌عنوان مثال، کاربران امسال بیشتر از آنکه سؤال «چطور کار پیدا کنم» را جستجو کنند، سؤال «چطور کسب‌و‌کار خود را راه بیندازم» را جستجو کرده‌اند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما