0%

مشاوره تبلیغاتی

یک مشاور تبلیغات چه کارهایی انجام میدهد

مشاور تبلیغات بر راهی که کسب و کار در ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و آینده پیش گرفته است تمرکز می کند و کسی است که روند و بازار هدف را درک می کند. شرکت ها مشاوران تبلیغاتی را برای استفاده از تخصص آن ها در ارزیابی کمپین های تبلیغاتی و ارائه پیشنهادات در زمینه پیشرفت استخدام میکنند.اولین گام به عنوان یک مشاور تبلیغاتی، درک کامل از کسب و کار مشتری است.
با استفاده از این اطلاعات، مشتری را از طریق تبلیغات به هدفی که مد نظرش است می رسانند. رادیو، روزنامه، مجلات، تبلیغات آنلاین، نشریات محلی، بیلبوردها، سایت های شبکه های اجتماعی و گزینه های تلویزیونی را ارزیابی می کنند.
سپس نیازهای مشتری و بودجه او را در نظر می گیرند و از خلاقیت خود برای ایجاد گزینه های بازاریابی منحصر به فرد برای هر مشتری استفاده می کنند.

مشاور تبلیغاتی چه تخصصی دارد

مشاور تبلیغاتی در اصل متخصص و یا فوق تخصص بازاریابی و فروش است.

مشاور تبلیغاتی چه دانشی دارد

دانش مشاور تبلیغاتی دانش بر روانشناسی و بازار است. شناخت این دو مورد به صورت تخصصی آن چیزی است که یک مشاور تبلیغاتی آن را طی سال ها تجربه و تحصیل می آموزد و به خوبی می داند مخاطب چگونه متقاعد به خرید محصول یا خدماتی خاص می شود و از طرفی با تجربه ی زیاد در این عرصه بازار فروش را نیز می شناسد.

مشاور تبلیغاتی کجاست

مشاوران تبلیغاتی در تمامی کسب و کارها و همه جا می توانند حضور داشته باشند. وظیفه ی ذاتی آن ها ایجاب می کند در همه ی کسب و کارها به صورت دائمی حضور داشته باشند و از طرفی هم نوع فعالیت آنها ایجاب می کند این حضور فیزیکی و تمام وقت نباشد.

مشاور تبلیغاتی چه کاری برای ما انجام می دهد

مشاور تبلیغاتی در اصل تئوری پرداز تبلیغات می باشد. اما خارج از تعریف کاری اصلی او در بیشتر مواقع اجرا و نظارت بر کیفیت اجرای تبلیغات را نیز بر عهده می گیرد. روال کاری یک مشاور تبلیغاتی به این شکل است که ابتدا در مورد کسب و کاری که به او مراجعه کرده است مطالعه می کند و تمامی جوانب علمی تولید ، انبار و بازاریابی آن کسب و کار را به خوبی بررسی می نماید. پس از شناخت جوانب مختلف آن کسب و کار از جهت بازاریابی و تشخیص صحیح مخاطب هدف آن کسب و کار شروع به ایده پردازی تبلیغاتی می کند و پلنی را برای بازاریابی و فروش محصول یا خدماتی خاص ارائه می دهد.