هاست و سرور

هاست و سرور



با تهیه هاست و سرور از تهکو، با هزینه های مقرون به صرفه یک میزبانی مطمئن با سرعت مناسب با دسترسی پذیری بالا برای تمام مشتریان که دارای کسب و کار و یا سازمان و… می باشند خدماتی با مقیاس های کوچک وبزرگ قابل فراهم است. تهکو می تواند خدمات میزبانی وب کسب و کار یا سازمان شما را با توجه به اندازه خدمات شما به مخاطبین خود پیشنهاد دهد بنابراین این خدمات در تهکو فراهم است که خدمات مشاوره رایگان در امور تهیه فضای میزبانی ( هاست وسرور) همچنین خدمات ثبت دامنه با توجه به خواسته های شما پس از طراحی سایت یا تولید برنامه های واسط موبایل و… انجام دهد و همچنبن خدمات میزبانی تهکو دارای پشتیبانی 7*24 می باشد.

اغلب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند مانند سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های دانلودی و سایت‌های خبری نیازمند منابع قدرتمندی برای پاسخگویی به حجم بالای بازدید سایت می‌باشند اما به دلیل امنیت اطلاعاتشان تمایلی به استفاده از هاست اشتراکی ندارند بنابراین خرید سرور اختصاصی را ترجیح می‌دهند. منابع سخت افزاری پیشرفته و قدرتمند تهکو در دیتاسنتر های ایران و آلمان نگهداری و تجهیز می‌شوند و خدمات هاست سرور اختصاصی تهکو سرعت و امنیت سایت شما را ارتقا داده و پایداری اطلاعات شما را تضمین می‌کند. ویژگی اصلی این سرورها این است که سرعت لود سایت شما به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد و کاربران دسترسی راحت تری به صفحات سایت شما خواهند داشت.با خرید سرور مجازی لینوکس تهکو از ویژگی‌های متمایزی همچون کیفیت برتر سخت‌افزار سرورها و ارائه خدمات مدیریت سرور توسط کارشناسان تیم پشتیبانی ما برخوردار شوید. با خرید VPS تهکو دغدغه‌ای از بابت دردسرهای نگهداری سرور وی پی اس و استخدام کارشناس مدیریت سرور نخواهید داشت و قیمت های خرید وی پی اس تهکو با تعریف پلن های کاربردی ارزان قیمت سرشکن شده است. تخصص و سابقه تهکو در کانفیگ، نگهداری و مانیتورینگ سرور vps و سرور اختصاصی، هرگونه نگرانی از بروز خطای نرم افزاری و سخت‌افزاری را از بین می‌برد و در نهایت پایداری، ثبات و امنیت اطلاعات مشترکان را تضمین می‌نماید.

 

هاست اشتراکی به عنوان یک میزبان مجازی این وظیفه را برعهده دارد که به سایت‌های تحت پوشش خود سهم مشخصی از منابع یک سرور قدرتمند را ارائه دهد. براساس انواع مختلف سایت می‌توان گفت بهترین هاست برای هر سایت تعریف متفاوتی دارد. اما برای ارائه یک مفهوم کلی، هاست به حافظه‌ای اطلاق می‌شود که اطلاعات سایت شما را در خود ذخیره می‌کند و آن اطلاعات را به کاربران سایت نمایش می‌دهد. هر سایت بر اساس نوع کارکرد خود به هاستی نیاز دارد که پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد. به همین دلیل با تفکیک سرویس‌های هاستینگ، هر سایت بر اساس نیاز خود برای خرید هاست اقدام می‌کند. خرید هاست از تهکو، با هزینه‌‌های میزبانی بهینه و مقرون به‌صرفه یک میزبانی پرسرعت را برای تمام سایت‌های دانلودی، تجاری، فروشگاهی و شرکتی فراهم می‌کند. با خدمات هاستینگ تهکو یک میزبانی وب امن و حرفه‌ای را با پشتیبانی شبانه‌روزی تجربه کنید. هاست خود را متناسب با نیاز سایت خود انتخاب کنید. انواع هاست شرکت تهکو شامل هاست ویژه وردپرس، هاست لینوکس، هاست ایرانی، هاست خارجی و هاست ایمیل می‌باشد. خرید هاست و دامین (دامنه) آغاز ورود کسب‌وکار شما به دنیای مدرن تجارت آنلاین می‌باشد.

 

انواع سرویس ها

سرور مجازی اختصاصی

سرور مجازی اختصاصی یا به اختصار VDS که به آن سرور نیمه اختصاصی  نیز اطلاق میگردد در واقع مدلی از سرور مجازی ارزان٬ با روشی از مجازی سازی است که منابع سرور در آن بصورت کاملا اختصاصی تعریف میشود و این منابع کاملا مجزا از دیگر سرورهای مجازی موجود در یک سرور فیزیکی میباشد. همچنین قدرت٬ سرعت و عملکرد آن نیز در مقایسه با ، سرور اختصاصی یکسان به لحاظ سخت افزاری برابر است. در سرور مجازی اختصاصی ارزان با تهکو امکان استفاده از کرنل اختصاصی فراهم است که میتوان در واقع آنرا همانند یک سرور اختصاصی مدیریت و سرپرستی و مورد بهره برداری قرار داد.

نمایندگی هاست

نمایندگی هاست لینوکس تهکو با ارایه کنترل های پنل قدرتمند سی پنل و دایرکت ادمین، امکان مدیریت کلیه منابع سرویس نمایندگی هاستینگ را در اختیار قرار می‌دهد. ایجاد پکیج های اختصاصی میزبانی وب و کنترل و توزیع منابع مختلف هاست همچون ایمیل، میزان دیسک (حجم فضا)، میزان پهنای باند و … از امکانات نمایندگی هاست تهکو می‌باشد. با خرید نمایندگی هاستینگ بدون دغدغه فکری، کسب و کار هاستینگ خودتان را راه اندازی کرده و به ارائه خدمات میزبانی با کیفیت بالا بپردازید و کلیه کارهای نگهداری و بروزآوری و حفظ امنیت سرور را به تهکو بسپارید.

فضای ابری

فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)، در حقیقت یک بستر ذخیره‌سازی داده است که به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ دستگاه ذخیره‌سازی فیزیکی، تنها از طریق اینترنت فایل‌های خود را بر روی فضای ذخیره‌سازی مجازی بارگزاری کنید و در هر موقع، با مراجعه دوباره به سرور مورد نظر از طریق اینترنت وارد شده و فایل‌های خود را استفاده کنید. مزیت این سیستم نسبت به حافظه‌های ذخیره‌سازی فیزیکی مثل هارد دیسک ها، امکان دسترسی به فایل‌ها از هر مکان و با هر دستگاهی است. البته لازم است دستگاه شما یک اتصال اینترنتی مناسب داشته باشد.

سرور اختصاصی

اغلب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند مانند سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های دانلودی و سایت‌های خبری نیازمند منابع قدرتمندی برای پاسخگویی به حجم بالای بازدید سایت می‌باشند اما به دلیل امنیت اطلاعاتشان تمایلی به استفاده از هاست اشتراکی ندارند بنابراین خرید سرور اختصاصی را ترجیح می‌دهند.خدمات هاست سرور اختصاصی تهکو سرعت و امنیت سایت شما را ارتقا داده و پایداری اطلاعات شما را تضمین می‌کند. ویژگی اصلی این سرورها این است که سرعت لود سایت شما به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد و کاربران دسترسی راحت تری به صفحات سایت شما خواهند داشت.

سرور مجازی

با خرید سرور مجازی لینوکس تهکو از ویژگی‌های متمایزی همچون کیفیت برتر سخت‌افزار سرورها و ارائه خدمات مدیریت سرور توسط کارشناسان تیم پشتیبانی ما برخوردار شوید. با خرید VPS تهکو دغدغه‌ای از بابت دردسرهای نگهداری سرور وی پی اس و استخدام کارشناس مدیریت سرور نخواهید داشت. تخصص و سابقه تهکو در کانفیگ، نگهداری و مانیتورینگ سرور vps و سرور اختصاصی، هرگونه نگرانی از بروز خطای نرم افزاری و سخت‌افزاری را از بین می‌برد و در نهایت پایداری، ثبات و امنیت اطلاعات مشترکان را تضمین می‌نماید.

 

فضای میزبانی

فضای میزبانی به حافظه‌ای اطلاق می‌شود که اطلاعات سایت شما را در خود ذخیره می‌کند و آن اطلاعات را به کاربران سایت نمایش می‌دهد. هر سایت بر اساس نوع کارکرد خود به هاستی نیاز دارد که پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد. به همین دلیل با تفکیک سرویس‌های هاستینگ، هر سایت بر اساس نیاز خود برای خرید هاست اقدام می‌کند. هاست لینوکسی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین خدمات میزبانی است که بر روی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل‌های جهان عرضه می‌شود و همراه با امکانات فراوان طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تحت زبان برنامه‌نویسی PHP سازگار است.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما