چگونه یک استراتژی سئو محتوای اصولی‌تر داشته باشیم؟

اهداف خود را مشخص کنید

آیا به دنبال فروش از طریق وب سایت خود هستید؟ آیا از طریق تبلیغات از سایت خود درآمد کسب می کنید یا فقط می‌خواهید میزان بازدید و تعداد خواننده را افزایش دهید؟ اهداف شما مشخص می‌کند که باید بر چه نوع محتوایی تمرکز کنید. اگر در درجه اول سعی در فروش محصولات دارید، تمرکز اصلی شما باید صفحات جذاب و کاربردی محصول باشد که هم برای جستجو در موتورهای جستجو و هم برای تبدیل مخاطب به مشتری، بهینه شده‌ باشد. تمرکز ثانویه شما می‌تواند محتوای مفید وبلاگ باشد که زمان و نحوه استفاده از محصولات شما را نشان می‌دهد و درصورت لزوم به آن صفحات لینک داده می شود.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

مخاطبان خود را بشناسید. نظرسنجی ها و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل می‌تواند به شما کمک کند تا تصویر بهتری از بازدیدکننده یا مشتری معمولی خود بگیرید. ویژگی‌های شخصیتی بازدید کنندگان و مشتریان سایت‌تان را بررسی کنید. سپس به این فکر کنید که آن اشخاص به دنبال چه نوع محتوایی هستند و متناسب با آن به تولید محتوا بپردازید. اگر تجارت شما نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است، ممکن است بخواهید روی به روزرسانی‌های مکرر با متن کمتر و تصاویر و ویدیوی بیشتر تمرکز کنید. همچنین باید مطمئن شوید سایت شما برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده است.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید

به محض اینکه مشخص کنید چه کسانی را هدف قرار داده‌اید و اهداف خود از ایجاد سایت چیست، می توانید یک تقویم زمانی برای محتوای خود تهیه کنید. تقویم محتوا، جدول یا برنامه‌ای است که زمان انتشار مطالب جدید و نوع آن‌ها را تعیین می‌کند. این تقویم به شما کمک می‌کند تا یک برنامه منظم را رعایت و اجرا کنید.

تجزیه و تحلیل و ارزیابی مجدد

در آخر، محتوای سئو شده خود را مرتباً تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه بخشی از آن مفید بوده و کاربر را بیشتر جذب خود کرده و چه بخش‌هایی مفید نبوده و نیاز به ویرایش یا حذف شدن دارند. معیارهای موفقیت سئو محتوا که شامل بازدید از صفحه، پیوندها، نظرات، اشتراک‌های اجتماعی (پسندیدن‌های فیس بوک، توییت‌ها و غیره) و نرخ تبدیل می‌باشند را بررسی کنید. محتواهایی که در جذب و حفظ کاربر موفق ظاهر شدند را آنالیز کنید تا بتوانید آن استراتژی‌ها را تکرار کنید. به طور مثال آیا مخاطبان شما فیلم‌ها را دوست داشتند؟ پس فیلم‌های بیشتری بسازید!

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما