راهکارهای اداری و سازمانی

راهکارهای اداری و سازمانی



امروزه، برای مدیران شرکت های بزرگ و کوچک ضروری می باشد تا پیشرفت مدیریتی خود و میزان یکپارچگی عملکرد سازمان با استراتژی ها را اندازه گیری نمایند. با افزایش جمعیت و گسترش تکنولوژی، نیاز به استفاده از ابزارهای کاربردی برای مدیریت کارآمدتر، در سازمان ها احساس می شود. سازمان ها برای رفع نیازهای امروز خود از جمله مدیریت پروژه ها، دسترسی به اطلاعات، همکاری درون سازمانی، ارتباط با مشتریان، توانمندسازی کارکنان، یکپارچگی سیستم و غیره به دنبال راهکارهایی با حداکثر کارایی می باشند. CRM تهکو نرم افزاری است بر پایه پلتفرم های وب که این امکان را برای مدیVان و صاحبان کسب و کار خود منحصر به فرد خود این امکان ر کار فراهم آورده است تا نیازهای سازمانی و همچنین ارتباط با مشتریان و مخاطبین سازمان و بررسی در خواست ها را رفع تا بهره وری و کارایی را در کسب و کار های خود افزایش دهند. سازمان های امروزی به این درک رسیده اند که برای ارتقای بهره وری و جایگاه خود، نیازمند بکارگیری ابزارهای قوی و به روز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات درون و برون سازمانی می باشند. که CRM تهکو راهکاری است در حفظ رضایت مشتری و همچنین توسعه کسب و کار و ارائه خدمات سریع تر به مشتریان است .

هر اداره یا سازمان جهت تجمیع داده‌ها و اطلاعات، و ارائه آن‌ها به مخاطبان و اعضای خود، به یک وبسایت یا پرتال سازمانی جامع و کارا نیاز خواهد داشت. سهولت در اطلاع رسانی به مخاطبان و تعامل نزدیک با آنان، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین سازمان‌ها و ادارات، ارتقاء در کیفیت ارائه خدمات، تبادل اطلاعات و انجام فرآیندها به صورت تمام وقت و شبانه‌روزی و ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی ایمن و استاندارد، همگی از مزایای وجود وبسایت و پرتال اینترنتی برای ادارات و سازمان‌های مختلف می‌باشد. طراحی پرتال سازمانی و دولتی با توجه به نیازهای سازمانی هر نهاد از رویکردهای متفاومتی برخوردار بوده و امکانات و قابلیت‌های اختصاصی و مختلفی را دربرمی‌گیرد. پرتال‌های سازمانی ممکن است از بخش‌های درون سازمانی، عمومی یا هر دو برخوردار باشند. صرف نظر از امکاناتی که هر وبسایت دولتی یا پرتال سازمانی می‌تواند داشته باشد، امنیت بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز این‌گونه وبسایت‌ها می‌باشد. هر وب سایت دولتی جهت جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز و همچنین حفظ و نگهداری داده‌ها و اطلاعات سازمانی باید از امنیت مناسبی برخوردار باشد.

شرکت تهکو با کسب اطلاع از نیازهای هر سازمان، نهاد یا اداره دولتی، نسبت به جمع آوری و تحلیل اطلاعات مربوطه اقدام نموده و راهکارهای جامعی جهت راه اندازی، توسعه و ایمن سازی این‌گونه وبسایت‌ها ارائه می‌نماید. این راهکار‌ها مجموعه‌ای از اقدامات تخصصی از جمله معماری اطلاعات، طراحی گرافیکی، ورود و تامین محتوا ، راهکارهای امنیتی و پیاده سازی فرآیندهای اداری را شامل می‌شود. همچنین سایت و پرتال‌های اداری ارائه شده توسط شرکت تهکو، کاملاً توسعه پذير و قابل ارتقاء بوده و مي توان پرتال‌ها را بر روي شبکه اينترنت يا شبکه هاي داخلي اينترانت به اجرا گذاشت.

انواع راهکارهای سازمانی

برخی از امکانات و قابلیت‌های وبسایت‌ها و پرتال‌های سازمانی عبارت اند از:

  • پنل مديريت
  • ارائه قالب گرافیکی به صورت پیش فرض، حرفه ای یا سفارشی در طراحی وب سایت دولتی، سازمانی و اداری
  • مدیریت کاربران، نظرات، و بازدیدها
  • امکان طراحی وبسایت دولتی، اداری یا سازمانی با قابلیت چند زبانگی
  • قابلیت درج و نمایش اخبار، آب‌وهوا، و اوقات شرعی در طراحی سایت های دولتی
  • ورود و چینش اطلاعات سایت
  • فرم ساز و فرم هاي الكترونيكي
  • كتابخانه ديجيتال در طراحی سایت ادارات و سازمان‌ها
  • بخش مربوط به مقررات و بخشنامه ها در طراحی سایت سازمانی و دولتی
  • سامانه مناقصه ها و مزايده ها در طراحی پرتال دولتی و سازمانی
  • سامانه اتصال به نرم افزارهای داخلی
  • سیستم ارسال پیامک
  • تقویم مناسبت ها، مدیریت جلسات و امور اداری در طراحی وب سایت ادارات دولتی
  • سیستم مدیریت فایل ها، اسناد و آرشیو اطلاعات (قابلیت بارگذاری و دریافت انواع فایل)
  • گردش کار اختصاصی سازمانی و اداری در طراحی پورتال دولتی و سازمانی
  • ایجاد زیرساخت با قابلیت مدیریت محتوا و تصاویر برای زیر مجموعه ها
  • سامانه حقوق و دستمزد آنلاین در طراحی پورتال سازمانی
  • گالری تصویر و ویدئو
  • سامانه جامع پرسش و پاسخ و سوالات متداول در طراحی وبسایت سازمانی و دولتی
  • قابلیت ایجاد سطوح دسترسی مختلف به مدیران سایت
  • سيستم عضويت پيشرفته
انواع راهکارهای سازمانی

HIS( مدیریت سازمانی بیمارستانی)

HIS شامل قسمت ها و پكيج هاي مختلفي است كه نيازهاي مراكز درماني را در زمينه پذيرش، عمليات درماني و مالي بيماران بستري پوشش خواهد داد. اين نرم افزار قابليت ارتباط با سيستم هاي مالي اداري و اتوماسيون را داراست و همچنين قابليت ارتباط با pacse و دستگاه هاي آزمايشگاهي را دارا مي باشد

BILLING (نرم افزار حسابداری)

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان است.به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از ملزومات مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. که مستلزم نرم افزارهای حسابداری کارآمد و مناسب برای کسب و کار است.

ERP (راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی)

ERP به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند و با سامان دادن تمام داده‌ها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر می‌شود.

BPMS (مدیریت فرآیند کسب و کار)

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار تهکو، با رعایت کلیه استانداردهای BPM، چرخه تولید را به نحوی پیاده‌سازی می‌نماید که هر فرآیند در طول عمر خود بتواند از طریق این چرخه، بهینه‌سازی شده و در نهایت، منجر به بهینه‌سازی فرآیندهای کسب وکار گردد. این نرم افزار، اولین نمونه کاملا بومی در نوع خود می‌باشد که تحولی چشمگیر در صنعت نرم‌افزار ایران ایجاد نمود.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما