سازمانی و اداری

طراحی سایت سازمانی

سازمان‌های مختلف، نیاز به روشی برای سرعت بخشیدن و بهینه‌سازی امور خود دارند. از آنجا که امروزه سرعت بخشیدن ارائه خدمات به ارباب رجوع، در دستور کار اکثر سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی قرار گرفته است و از اولویت های کاری آن ها می باشد؛ بنابراین داشتن یک سایت سازمانی (و همچنین طراحی اپلیکیشن سازمانی) مسئله ای مهم است. یک سایت سازمانی به غیر از ارائه اطلاعیه ها و اخبار مختلف، می بایست توانایی انجام بسیاری از خدمات آن سازمان را به صورت اینترنتی و مجازی داشته باشد. هدف از طراحی سایت سازمانی را می توان کم کردن کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد دانست. گروه متخصص تهکو با بررسی قسمت های مختلف سازمان ها و نهاد های مختلف، به طراحی سایت سازمانی می پردازند.سازمان‌ها، مانند هر ارگان دیگری می‌توانند از دنیای دیجیتال به نفع خود استفاده کنند. امروزه اکثر سازمان‌های دولتی و خصوصی به دنبال سرعت بخشیدن به خدمات ارباب رجوع هستند که داشتن یک سایت سازمانی بهترین راهکار مهم برای اولویت کاری آن‌ها است. تهکو برای نمونه کارهای طراحی سایت سازمانی به غیر از اخبارهای مختلف و اطلاعیه ها، قابلیت انجام خدمات اینترنتی را نیز قرار داده است. در نمونه کارهای طراحی سایت سازمانی می‌توان از کاغذهای کمتری استفاده کرد و خدمات به مردم راحت‌تر انجام میشود. اکثر فعالیت‌های کارمندان آن سازمان می­‌واند به صورت آنلاین صورت گیرد ودرسرعت بخشیدن به آنها کمک می­کند.

امکانات طراحی سایت سازمانی

هر سایت سازمانی باید امکاناتی داشته باشد تا به کاربران اجازه دهد استفاده لازم را از آن ببرند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت سازمانی بخش «درباره ما» است که در آن بخش سازمان معرفی می‌شود. چارت سازمانی نیز از مهم ترین امکاناتی است که در طراحی سایت سازمانی باید در نظر گرفته شود و نحوه سلسله مراتب دپارتمان‌های مختلف در سازمان را نمایش می‌دهد. سایت سازمانی باید حتما شامل برگه‌های مختلفی برای معرفی انواع خدمات سازمان باشد. به علاوه، یک صفحه «تماس با ما» نیز از ضروریات هر سایت سازمانی است که باید شامل اطلاعاتی مثل شماره تماس، آدرس و ایمیل باشد. در صورتی که آدرس با لوکیشن روی نقشه نیز همراه باشید خیلی بهتر است. بعضی از سایت‌های سازمانی دارای یک بخش معرفی افراد نیز می‌باشند که معمولا رئیس کل سازمان و مدیران هر دپارتمان در آن معرفی می‌شوند. یکی از بخش‌هایی که هر سایت سازمانی باید داشته باشد، بخش فرم همکاری و ارسال رزومه است تا سازمان از طریق آن بتواند نیروی انسانی جدید و مجرب را جذب نماید.

سازمان‌های بزرگ که از دپارتمان‌های مختلف تشکیل شده اند، نیازمند وبسایت‌هایی برای خدمات رسانی به کاربران خود هستند. بعضی از این سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری می‌باشند و بعضی هم سازمان‌های دولتی یا غیر تجاری که با هدف ارائه خدمات غیرتجاری به کاربران خود تشکیل شده‌اند. از آن جایی که این سازمان‌ها دارای دپارتمان‌های متعدد و خدمات وسیعی می‌باشند، نیاز به حضوری فعال در فضای آنلاین دارند تا خدمات رسانی به کاربران خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. لازمه این حضور فعال در فضای مجازی، یک وبسایت حرفه‌ای است که نیازمند یک طراحی سایت سازمانی خوب می‌باشد. طراحی سایت به تمامی مراحل ساخت یک سایت بر بستر وب یا اصلاحا یک وبسایت گفته می‌شود. هر سایتی نیازمند فضایی روی یک سرور (مجموعه از از کامپیوترهای بزرگ و دارای فضای ذخیره سازی بسیار بزرگ که در مرکز داده یا data center قرار داشته و تحت مراقبت دائمی می‌باشند) است که هاست نامیده می‌شود. سپس مجموعه از از فایل‌ها روی هاست نصب می‌شوند تا یک سایت ساخته شود.

امکانات طراحی سایت سازمانی
  • ظاهر جذاب و کاربر پسند
  • منوهای پیشرفته و جستجوی کاربردی
  • گالری تصاویر
  • سرویس ایمیل

HRM (مدیریت منابع انسانی)

وجود حجم بسیار بالای اطلاعات منابع انسانی در سازمان ها و مشكلات مربوط به طبقه بندی آن ها، مجموعه ها را وادار به استفاده از یک سيستم يكپارچه نموده است. تهکو با ارائه راهکاری جامع جهت رفع کلیهء نیازهای سازمان ها در حوزه منابع انسانی، اقدام به تولید اطلاعات بموقع، دقیق و مرتبط نموده و گزارشات مدیریتی لازمه را با بالاترین سطح استاندارد در اختیار مدیران مربوطه قرار میدهد.

اتوماسیون مدارس

نرم افزاز اتوماسیون اداری مدارس یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای مدیریتی است که می تواند واحدهای اداری، آموزشی و انضباطی مدرسه را به آسانی مدیریت کند و بین تمامی ارکان مدرسه اعم از مدیریت، ‌کادر اجرایی و اداری،‌ مدرسین،‌ دانش‌آموزان ارتباط برقرار ‌نماید.تمام کارهایی که با تعداد زیادی نیرو و با سرعت کمتری انجام می شد امروزه تنها با چند کلیک ساده و در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

HIS( مدیریت سازمانی بیمارستانی)

HIS شامل قسمت ها و پكيج هاي مختلفي است كه نيازهاي مراكز درماني را در زمينه پذيرش، عمليات درماني و مالي بيماران بستري پوشش خواهد داد. اين نرم افزار قابليت ارتباط با سيستم هاي مالي اداري و اتوماسيون را داراست و همچنين قابليت ارتباط با pacse و دستگاه هاي آزمايشگاهي را دارا مي باشد

BILLING (نرم افزار حسابداری)

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان است.به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از ملزومات مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. که مستلزم نرم افزارهای حسابداری کارآمد و مناسب برای کسب و کار است.

ERP (راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی)

ERP به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند و با سامان دادن تمام داده‌ها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر می‌شود.

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

CRM یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود و درآمد  و رضایت مشتریان به کار گرفته می‌شود. CRM برای محقق کردن این هدف، همه‌ی فعالیت‌های کسب و کار را حول گروه‌های مختلف مشتریان سامان می‌دهد و رفتارهایی را که در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتاً به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شوند.

BPMS (مدیریت فرآیند کسب و کار)

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار تهکو، با رعایت کلیه استانداردهای BPM، چرخه تولید را به نحوی پیاده‌سازی می‌نماید که هر فرآیند در طول عمر خود بتواند از طریق این چرخه، بهینه‌سازی شده و در نهایت، منجر به بهینه‌سازی فرآیندهای کسب وکار گردد. این نرم افزار، اولین نمونه کاملا بومی در نوع خود می‌باشد که تحولی چشمگیر در صنعت نرم‌افزار ایران ایجاد نمود.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما