سال نو میلادی مبارک

در حال حاضر، جشن گرفتن سال نو یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی می باشد. در شب 31 دسامبر هر سال، آخرین روز یک سال میلادی و روز قبل از روز سال نو در بسیاری از کشورهای جهان، عمومأ قاره‌های اروپا، آمریکا، استرالیا و بخش‌هایی از آسیا و آفریقا مراسم سال نو برگزار میشود. در فرهنگ جدید غرب این روز با گردهمایی‌هایی در مجالس و مهمانی‌ها برگزار میشود که انتقال سال را ساعت 12:00 شب جشن می‌گیرند. بسیاری از فرهنگ‌ها و اقوام مختلف در این شب از آتش‌بازی و دیگر روش‌های پرصدا برای جشن گرفتن وآشنایی با یکدیگر استفاده می‌کنند. شب سال نو همچنین به عنوان هفتمین روز کریسمس در مسیحیت غربی شناخته میشود.

اپل به دنبال عرضه یک هدست VR در سال 2022 و عینک واقعیت افزوده در 2023

هدست واقعیت مجازی اپل (VR) در سال 2022 عرضه خواهد شد که دارای قدرت محاسباتی در سطح مک و بدون نیاز به آیفون است و عینک های واقعیت افزوده (AR) نیز در سال 2023. هدف نیز عرضه یک هدست است که کاربران بتوانند از تماشای ویدیوها، بازی و ملاقات های مجازی لذت ببرند. در گزارش آمده است که اپل به دنبال آن بوده این فناوری را تا اواخر امسال آماده کند و در سال 2020 نیز نمونه ای اولیه از آن را عرضه کند اما برنامه ها به هم خورده است و همه چیز به اوایل سال 2023 موکول شده است.

بازی Train Mechanic Simulator 2022

در داستان این بازی شبیه ساز شما فردی هستید ماهر در امور فنی و تعمیرات به خصوص لوکوموتیو که باید آن ها را با استفاده از تمام ابزار آلات موجود در کارگاه خود تعمیر و دوباره سرپا کنید که کاری سخت و پیچیده است اما می توانید جزء معدود افرادی باشید که می دانند چگونه یک غول بخار را تعمیر کنند تا دوباره بتوانند سوار بر ریل ها به گشت و گذار بپردازند. شما اینکار را صرفا برای گذران وقت و سرگرمی انجام نمی دهید بلکه شغل و هنر شماست و با تعمیر لوکوموتیو های خسته و مسن که مشتریان برای شما می آورند، می توانید کسب درآمد کنید و میزان پول حاصله را صرف ارتقاء کارگاه خود و بر روی کار خود سرمایه‌ گذاری کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما