سامانه مدیریت کسب وکار

سامانه ای برای مدیریت کسب وکار

 

پروژه ها، وظایف، فعالیت ها و کلیه امور اجرایی کسب و کار را به صورت متمرکز در یک سیستم تعریف و با ارجاع امور به کارکنان وضعیت اجرای وظایف را رصد کنید. کارکنان هم با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز خود صرفاً وظیفه مورد نظر را انتخاب می کنند و سیستم به صورت خودکار زمان اجرای وظیفه را محاسبه می کند.
با تکمیل هر وظیفه توسط کارکنان، پیشرفت پروژه محاسبه شده و می توان روند اجرای کارها و پروژه ها را به صورت مستمر و در لحظه بررسی کرد. بررسی عملکرد کارکنان، کنترل وضعیت پروژه ها و وظایف، مدیریت گزارشات، مدیریت مستندات وظایف و کارها، ارتباط با سیستم پشتیبانی آنلاین، امکان تبدیل درخواست های پشتیبانی به وظیفه و بسیاری امکانات دیگر از جمله مهمترین امتیازات این سامانه است.

نرم افزار مکمل تحت ویندوز

برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان
این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت می کند، زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند، و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید.

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت کرده و زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید. .

برخی از امکانات و قابلیت‌های سامانه مدیریت کسب و کار عبارت اند از:

  • قابل نصب بر روی وب سایت کسب و کار
  • ارائه سوابق ارتباط با مشتری اعم از پیش فاکتورها، سفارشات، قراردادها و پروژه ها
  • امکان تأیید پیش فاکتور و تبدیل خودکار به سفارش
  • امکان ارسال تیکت برای بخش های مختلف اعم از فروش، پروژه ها، پشتیبانی و ... .
  • امکان ارسال تیکت بر روی هر یک از پروژه های مرتبط با مشتری
انواع راهکارهای سازمانی

مدیریت داشبوردها

کاربران سیستم مدیریت کسب و کار (BMS) بسته به اولویت های کاری خود می توانند داشبوردهای اختصاصی ایجاد کرده و در اولین بخش میزکار خود، چکیده اطلاعات مورد نیازشان را مشاهده نمایند.

مدیریت گزارشات

معماری سیستم بی ام اس این امکان را فراهم می کند تا انواع گزارشات مورد نیاز برای هر کسب و کار در سیستم پیاده سازی شده و خروجی های لازم تولید شود. تا خدمات پشتبانی فنی آنلاین و کاربری ساده و محیط کاربرپسند ایجاد شود.

مدیریت اطلاع رسانی

انواع کانال های ارتباطاتی و طیف کاملی از پیام ها و اطلاع رسانی ها در سامانه BMS پیش بینی شده است که ارتباط بین سامانه و مشتریان را به بهترین شکل میسر می سازد. برخی پیام ها به صورت خودکار و بر اساس رویدادهای خاص سامانه ارسال می گردد.

BPMS (مدیریت فرآیند کسب و کار)

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار تهکو، با رعایت کلیه استانداردهای BPM، چرخه تولید را به نحوی پیاده‌سازی می‌نماید که هر فرآیند در طول عمر خود بتواند از طریق این چرخه، بهینه‌سازی شده و در نهایت، منجر به بهینه‌سازی فرآیندهای کسب وکار گردد.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما