سیستم مدیریت محتوا و پرتال ساز پارسیسم

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

مدیریت و بهینه‌سازی یک وب‌سایت را بر عهده دارد. سیستم مدیریت محتوا در پی آن است که سایت را برای کاربران جذاب‌تر و بهتر کند. هر کدام از بخش‌های سیستم مدیریت محتوا پر از فکر و فلسفه است و هیچ کدام از بخش‌های آن بدون منطق و فکر ساخته نشده است.
به بیان ساده‌تر سیستم مدیریت محتوا یا سایت ساز یک نرم‌افزار وب افزار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در تولید و ویرایش محتوای دیجیتال که ممکن است در صفحات وب‌سایت و پست‌های وبلاگ و فروشگاه و … قرار داده شود، مشارکت کنند. یک سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می‌کند تا محتوای دیجیتال خود را بنویسید، بارگذاری و ویرایش کنید، به آن عنوان و تصویر اضافه کنید و برای شرکت و یا کسب و کار خود آماده شوید و از آن بهره ببرید و به آسانی آن را مدیریت نمایید

سایت ساز پارسیسم چیست ؟

سیستم مدیریت و محتوا ( سایت ساز ) پارسیسم با تکیه بر روش ها و تکنولوژی زبان های روز توانسته است محیطی پویا و تعاملی همراه با رعایت اصول امنیتی و تجربه کاربری را در قالب یک پروژه نرم افزار موفق فراهم آورد . با استفاده از سایت ساز پارسیسم شما قادر خواهید بود تمامی نیازهای لازم در رابطه با راه اندازی انواع سایت ها همانند سایت های خبری و اطلاع رسانی و کسب و کار و فروشگاهی ، شرکتی و … را فراهم آورید

مدیریت حساب های کابری :

سایت ساز پارسیسم کنترل کاملی از حساب کاربری را برای شما فراهم می آورد. در این بخش شما قادر خواهید بود اطلاعات کاملی از عملکرد کاربر را مشاهده نمایید ، این سامانه همگام با سامانه پیامکی بوده که باعث میگردد عضویت در سایت به راحتی صورت پذیرد و تنها کاربر با ورود شماره همراه خود در سایت عضو گردد، مدیر میتواند گروه کاربری جدیدی ایجاد نماید و به کاربر اطلاق نماید و همچنین برای او مدال و اعتبارات جدیدی را در نظر بگیرد، همچنین شما با در دست داشتن 2 ماژول شبکه اجتماعی و تالار گفتمان و همچنین جعبه پیام میتوانید بخش تعملی کاربران و شبکه اجتماعی مجازی اختصاصی خود را راه اندازی نمایید، پارسیسم قابلیت اتصال به سامانه فرزین و همچنین سیستم مدیریت مشتریان دانا را در هسته خود جای داده است و میتوانید به راحتی کاربران عضو شده در سامانه را در گردش کسب و کار خود جای داده و اطلاعات را در فرآیند خویش پوشش دهید و از آن بهره ببرید.
برای داشتن کسب و کار آنلاین و یا سایت اطلاع رسانی لازم است طراحی وب سایت انجام دهید زیرا وب سایت به عنوان رکن اصلی کسب وکار و مرکز اطلاع رسانی شما شناخته میشود و یا گاها مرجع اصلی کسب و کار شما در فضای اینترنت و یا مرکز داد و ستد کاربران شما خواهد بود و میتوان گفت سیستم مدیریت محتوا یا سایت ساز قلب آن شمرده میشود. امروزه تعداد زیادی از کسب و کارهای نوپا شروع فعالیت و معرفی و درآمد خود را از سایت و همچنین تعداد زیادی از سازمان ها اطلاع رسانی خود را در بستر وب آغاز خواهند نمود ، از اینرو همواره امنیت در بسیاری از سایت های اینترنتی دچار چالش است و اطلاعات کاربران بسیار دارای اهمیت میباشد، با وجود سیستم مدیریت محتواهای گوناگونی که بصورت تجاری یا رایگان وجود دارد و همچنین کدنویسی های غیر اصولی در بستر آن ها توسط توسعه دهندگان گوناگون و همچنین حملات مشابه به فراگیری استغاده روز افزون آن ها همچون وردپرس و جوملا و … دچار چالش های امنیتی بسیاری شده اند. سایت ساز پارسیسم بصورت بومی و اختصاصی کد نویسی شده است که باعث میشود سیستم بصورت ناشناس باقی بماند و همچنین کارشناسان تهکو بصورت اختصاصی در حال رصد کدهای نوشته شده هستند و همچنین استفاده از پـــــارسیسم در ارگان های مختلف سند اعتباری به اجرای موفق امنیت بر این سیستم خواهد بود با ایـــــــن حال امنیت همیشه یک چالش بوده است، از اینرو پارســـــــیسم راهـــــــکارهای گوناگونی را بکار گرفته است که در ادامه به شرح زیر معرفی میگردد.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما