پشتیبانی وب افزار

پشتیبانی و وب افزار

با لطف خداوند و همت تیم خلاق و جوان تهکو توانسته ایم تا به امروز پشتیبان تمام نیاز های مشتریان و خدمات ارائه شده به مخاطبین شرکت باشیم. با توجه به عملکرد و دستاوردهای پیشین از میزان رضایت مندی مشتریان عزیز این نوید را خواهیم داد که شرکت تهکو همچنان برروی خدمات خود پایداری داشته باشد و به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. از این رو تهکو در طی مدت کوتاهی توانست جلب رضایت بسیاری از مشتریان را معطوف خود نماید و تواسته ایم نیازهای مشتریان را در کوتاه ترین زمان فراهم آوریم. تهکو برای خدمات خود برای مشتریان عزیز بصورت 7*24 خدمات رسانی خواهد کرد.



از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت تهکو می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس تهکو، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

پشتیبانی شبکه چیست؟

پشتیبانی شبکه را میتوان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در حوزه خدمات کامپیوتری تعریف کرد که در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه صورت می‌گیرد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح سخت‌ افزار شبکه مانند کامپیوترها، سرورها، تجهیزات تحت شبکه، ماشین‌های اداری، تجهیزات امنیتی الکترونیکی و یا در سطح زیرساخت شبکه مانند کابل شبکه، ترانک شبکه، رک، پچ پنل، کیستون‌ها و … روی دهد و یا ممکن است در سطح نرم‌افزار شبکه مانند سرویس‌های شبکه، نرم‌افزارهای کلاینت و سرور و همچنین سیستم‌ عامل به وجود آید.



وظایف پشتیبانی شبکه



  • نگهداری و حفاظت از شبکه
  • حفاظت از تمامی سیستم های سازمان یا شرکت
  • ارتقاء زیر ساخت ارتباطات شرکت یا سازمان
  • ارتقاء زیر ساخت ارتباطات شرکت یا سازمان
  • آینده نگری و رفع نیازهای آتی شبکه
  • رفع ایرادات شبکه
  • نصب و راه اندازی نرم افزار و سخت افزار جدید

وظایف کارشناس پشتیبان شبکه

شناسایی مشکلات شبکه توسط کارشناسان متخصص

نظارت شبکه‌های کامپیوتری به صورت مداوم

بروز رسانی امنیتی شبکه سازمان یا شرکت

پشتیبانی شبکه و سخت افزار

آموزش کارکنان در سیستم‌های جدید

تهیه و ارائه گزارش از وضعیت شبکه و تجهیزات آن

سئو و هدایت تیم کسب و کار

سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید و مشتری های خود را چند برابر کنید. شما با سفارش طراحی سایت خود از تهکو قدم اول در سئو سایت خود را برداشته اید، زیرا اولین اصل در طراحی سایت رعایت اصول فنی سئو است.

هاست و سرور

با تهیه هاست و سرور از تهکو، با هزینه های مقرون به صرفه یک میزبانی مطمئن با سرعت مناسب با دسترسی پذیری بالا برای تمام مشتریان که دارای کسب و کار و یا سازمان و… می باشند خدماتی با مقیاس های کوچک وبزرگ قابل فراهم است.

زیر ساخت

سیستم هایی که در شبکه فعالیت های حیاتی و مهم انجام می دهند، توسط یک نرم افزار مانیتورینگ بصورت مداوم پایش شده و تحت نظر قرار میگرند. سیستم مانیتورینگ مسایل مختلفی از قبیل سیستم هایی با بار بیش از حد پردازنده،سرورهایی که دچار قطع ارتباطات شبکه ای شده اند، پر شدن فضای دیسک، پر شدن حافظه ، وضعیت کیفیت سرویس ها و وب سایت ها را نشان دهد.

آموزش

با لطف خداوند و همت تیم خلاق و جوان تهکو توانسته ایم تا به امروز پشتیبانی و آموزش تمام نیاز های مشتریان و خدمات ارائه شده به مخاطبین شرکت باشیم. با توجه به عملکرد و دستاوردهای پیشین از میزان رضایت مندی مشتریان عزیز این نوید را خواهیم داد که شرکت تهکو همچنان برروی خدمات خود پایداری داشته باشد و به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

توسعه کد

توسعه نرم افزار، فرایند نوشتن و نگه داری منبع کد است، اما به معنایی وسیع تر، هرچیزی از ایده اصلی نرم افزارِ مطلوب، تا ظهور نهایی نرم افزار را، بعضاً در فرایندی طرح ریزی شده و ساختارمند، در بر میگیرد. بنابراین توسعه نرم افزار میتواند شامل پژوهش، توسعه جدید، نمونه سازی اولیه، اصلاح، استفاده مجدد، بازمهندسی، نگهداری یا هر فعالیتی که منجر به محصولات نرم افزاری می شود، باشد.

مشاوره رایگان

در واقع داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد، بخشی از فرآیند برندینگ یا همان برند سازی شما یا شرکت یا کسب و کار شما به حساب می آید. به همین دلیل همانطور که هرکس جهت سرمایه گذاری و آغاز یک کار جدید نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات در آن حوزه می باشد، در فضای مجازی نیز شما همواره نیازمند دریافت نظرات متخصصان این حوزه هستید.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما