CRM(مدیریت ارتباط با مشتری)

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، یک تکنولوژی پیشرفته برای مدیریت کلیه ارتباطات سازمان و ساماندهی تعاملات مشتریان است. هدف اصلی نرم افزار CRM مشخص است؛ روابط تجاری باید آسان گردند. بنابراین CRM با تمرکز بر ارتباط سازمان با تک تک اعضا اعم از مشتریان، مشترکین، کارکنان و تامین کنندگان به تحقق این هدف کمک می کند. پشتیبانی از مدیریت فروش، حفظ داده های مشتریان، ارائه بینش های اجرایی و تسهیل ارتباط در شبکه کاربران، نمونه ای از ویژگی های CRM برای بهبود وضعیت کسب و کارها است.

 

ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند! CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می کند تا در طول فرایند تعامل خود با آنها از جمله پیدا کردن مشتری جدید ، فروش و ارائه پشتیبانی و خدمات در طول روابط خود ، بر روابط سازمان با تک تک افراد تمرکز کنید. این فرایند شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری و در نهایت وفادارسازی مشتریان است که تمام اینها توسط سی آر ام (CRM) انجام می شود.



    برخی از امکانات و قابلیت‌های CRM عبارت اند از:

    • افزایش راندمان کاری با برنامه ریزی و سازماندهی وظایفاولین قابلیت کاربردی نرم افزار CRM، امکان مدیریت سیستماتیک وظایف، جلسات، پیگیری و یادآوری ها است. در واقع ردیابی کلیه عملیات و جلسات مرتبط با مخاطب، با توجه به ابزارهای تعبیه شده در کارتابل بسیار آسان شده و تقویم کاری به دقت دنبال می شود.
    • سهولت دسترسی به نرم افزار از طریق وبنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رهام، با معماری تحت وب خود، بر روی انواع دستگاه ها و کلیه مرورگر ها قابل اجرا می باشد. با نصب نرم افزار CRM بر روی سرورهای مرکزی سازمانی، کاربران از طریق شبکه داخلی می توانند بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی تک تک سیستم ها، از این نرم افزار استفاده کنند.
    • ثبت سوابق و دسترسی آسانتر به اطلاعات مشترینرم افزار CRM سهولت دسترسی کاربران به ایمیل های سازمانی، تجمیع کامل سوابق ارتباطی مخاطبان و نظارت بر آن ها را میسر می سازد. همچنین داده های ارتباطی از دست رفته در هر یک از رسانه های ارتباطی ثبت می شوند و در آینده قابل استفاده خواهند بود.
    • تعامل کاربران در هر نقطه از نرم افزاربا استفاده از CRM تعامل بین پرسنل از طریق نظردهی بر روی پروفایل مشتریان و سوابق مربوطه به سادگی ایجاد می گردد. کاربران می توانند در مورد موضوعات خاص در هر نقطه از نرم افزار یکدیگر را مخاطب قرار دهند و در مورد موارد مختلف با یکدیگر گفتگو کنند.
    • چاپ ملزومات سازمان در کوتاهترین ترین زمانبا استفاده از این ابزار و به کمک پارامترهای هوشمند می توانید فرایند چاپ لیبل، کارت گارانتی، دعوت نامه، تبریکات مناسبتی و ...، را با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان انجام دهید.
    • مدیریت امور مشتریان در تلفن همراهبا اپلیکیشن رهام در سیستم های اندورید، می توانید امور سازمان خود را از راه دور و بدون دسترسی به کامپیوتر مدیریت و نظارت نمایید.
    4 بخش اصلی crm در سازمان ها

    CRM استراتژیک

    افزایش تعامل و تحریک واکنش مشتریان بالقوه و بالفعل با استفاده از ابزارهای موجود در CRM تعاملی صورت می گیرد. ابزارهایی مثل ایجاد کمپین، پیامک، ایمیل تبلیغاتی و …

    CRM عملیاتی

    این سی آر ام کمک می‌کند تا نظم در سازمان، بیش از پیش جاری شود و امور اداری با فرآیند های شخصی سازی شده و اتوماسیون انجام پذیرند.

    CRM تحلیلی

    گزارش هایی که فرآیند های کیفی را به خروجی های کمی تبدیل می‌کند و به تصمیم گیری های کلان و استراتژی مدیران جهت می دهد در این دسته CRM قرار می گیرند.

    CRM تعاملی

    افزایش تعامل و تحریک واکنش مشتریان بالقوه و بالفعل با استفاده از ابزارهای موجود در CRM تعاملی صورت می گیرد. ابزارهایی مثل ایجاد کمپین، پیامک، ایمیل تبلیغاتی و …
    خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما