سرور مجازی اختصاصی

سرور مجازی اختصاصی

سرورهای مجازی اختصاصی یا همان Virtual Dedicated Server) VDS) نوعی از سرورهای مجازی می‌باشند که به آن سرور مجازی نیمه اختصاصی نیز گفته می‌شود، این نوع سرور مجازی دارای منابع ( هسته، cpu، رم و… ) اختصاصی جداگانه ای بوده و هیچ اشتراکی بین آن و سایر سرورهای مجازی وجود ندارد. سرور نيمه اختصاصی يك سرور خام است كه مديريت شده نيست و معمولا کاربرانی از این نوع سرور استفاده می‌کنند که حرفه‌ای هستند و توانایی مدیریت سرور را دارند.

سرور مجازی نیمه اختصاصی امکان نصب سیستم عامل لینوکس و ویندوز را دارا می‌باشد. این نوع سرور هزینه کمتری نسبت به سرور مجازی مدیریت شده دارد. قدرت سخت افزاری این نوع سرورهای مجازی اختصاصی نزدیک به سرور اختصاصی می‌باشد زیرا روی این سرورها همانند سرورهای اختصاصی، کرنل اختصاصی وجود دارد. کرنل اختصاصی به این معنی است که یک بخشی از از سرور به کاربر اختصاص داده می‌شود که این بخش از سرور به‌شکل 100٪ در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. سرور مجازی اختصاصی وب رمز از کشورهای ایران و اروپا با مجازی‌ساز زن و کی وی ام (Xen / KVM) ارائه می‌گردد که شما می‌توانید بصورت آنلاین سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید و بصورت آنی سرویس درخواستی را تحویل بگیرید. همچنین در صورت نیاز به ارتقا منابع می‌توانید بصورت آنلاین منابع خود را افزایش دهید.
سرورهای مجازی اختصاصی وب رمز بصورت مدام از لحاظ کارایی و امنیت چک شده و در صورت نیاز بهینه سازی می‌گردد.

لزوم طراحی یک اپلیکیشن

با توجه به مطالعات و گزارشات صورت گرفته، مشتریان به روند توسعه و افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و دستگاه های هوشمند خود ادامه خواهند داد و روز به روز، نیاز به اپلیکیشن‎های سازگار با تلفن‎های هوشمند مشتریان، بیشتر نمود می‎یابد.
همه دوست دارند تا با چند کلیک ساده یا لمس ساده، به محصول یا خدمات مورد نظر خودشان برسند. استفاده از اپلیکیشن‎های مرورگر، بازی‎های نرم افزاری، رسانه‎ های اجتماعی، بیزینسی (ارائه کننده کسب و کار)، فروشگاهی و همجنین تعاملی، در تلفن‎ها و تبلت‎های هوشمند بسیار فراگیر شده است و این موضوع ما را به طراحی و معرفی کسب و کار خود در قالب اپلیکیشن‎های موبایل علاوه بر نسخه واکنش گرای وبسایت سوق می‎دهد. این نوع تفکر، ما را به نتایج بسیار مهمی می‎رساند.
۱- برخورداری از اپلیکیشن برای یک کسب و کار، شاید مهمترین مورد برای ایجاد برند شما می‎باشد.
۲- یک اپلیکیشن می‎بایست کاربر پسند، زیبا و حرفه‎ای و در عین حال گیرا باشد تا به کاربران تجربه موثر و خوشایندی از استفاده از اپلیکیشن در تلفن هوشمند خود ارائه دهد، و آنها برای استفاده مجدد مشتاق سازد.
۳- اپلیکیشن باید مشتری را به سمت شما براند.
این دقیقاً کل چیزی است که ما انجام می‎دهیم تا بتوانیم به رشد کسب و کار شما کمک نماییم. ما زمان و انرژی زیادی جهت توسعه راهکارهای اپلیکیشن موبایل صرف می‎کنیم تا بسیار صحیح و موثر در کلیه دستگاه‎ها عمل نماید. هدف ما، خلق تجارب به یاد ماندنی و سریع التاثیر برای کاربر نهایی است همانطور که تلاش می‎کنیم کلیه استانداردهای برتری وحفظ مشتری را جهت جلب رضایت و تامین انتظارات مشتریان شما رعایت می‎کنیم.
تهکو با رویکرد کاربردی سازی تلفن ها و تبلت های هوشمند، استراتژی بلند مدت خود را تعریف نموده است. این رویکرد باعث شده است در مدت کوتاهی صنایع و مشاغل گوناگون را جذب خود نموده و برای آنها راهکارهای مناسب سازمانی ارائه نماییم.

تکنولوژی های طراحی اپلیکیشن

برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایل از تکنولوژی ها(مانند: دستگاه های هوشمند(smart device) و…)، متود ها (MVV ,MVC ,MVP ,MVPC و…) و زبان های برنامه نویسی متعددی می توان استفاده کرد.هر کدام از این تکنولوژی و زبان ها مزایا و معایب خود را دارند بنابراین نمی توان یک روش را به عنوان بهترین روش طراحی اپلیکیشن برای تمامی پروژه ها مطرح کرد و بهتر این است که مناسب با هزینه و بودجه ، مدت زمان و سطح پروژه بهترین مسیر برای طراحی اپلیکیشن انتخاب شود.

اندروید

شرکت تهکو یکی از شرکت‌های طراحی اپلیکیشن اندروید است. این شرکت باسابقه، جمعی از متخصصان برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید را گرد هم آورده است تا بتواند تمامی نیازهای کاربران را با بالاترین کیفیت برآورده کند.و از ابتدا تا راه اندازی اپلیکیشن شما روی Google Play، تیمی متخصص و با تجربه پروژه شما را بدست می گیرد. تا با ما، کسب و کار خود را در دسترس کاربران اندروید قرار دهید.

ios

از مزایای طراحی اپلکیشن شرکت تهکو این است که شما هر نوع اپلیکیشنی نیاز داشته باشید، تهکو هردو پلتفرم اندروید و ios را به شما تحویل می‌دهد. طراحی اپلیکیشن iOS به صورت جداگانه برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت. و برنامه نویسی با زبان Swift از تخصص های ما است. با ما، کسب و کار خود را روی یکی از محبوب ترین پلتفرم های موبایل در ایران ببرید.

PWA

از این روش برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب استفاده می‌شود. این اپلیکیشن‌ها همانند صفحات عادی وب هستند اما قابلیت‌های مثل کارکردن به صورت آفلاین، پوش‌نوتیفیکیشن و دسترسی به سخت‌افزار دستگاه که تنها در اپلیکیشن‌های نیتیو مشاهده می‌شوند، دارند. اپلیکیشن‌های PWA هنوز جدید هستند و پشتیبانی چندانی ندارند.
خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما