مزایای ساخت اپلیکیشن

اپلیکیشن چیست؟

به معنی کارافزار، نرم افزار کاربردی،برنامه کامپیوتری که برای کاربری در گوشی های هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد اپلیکیشن” یا به اختصار App بیشتر از لغت “نرم افزار” جا افتاده است و این لغت دقیقاً همان معنی “نرم افزار کاربردی” می دهد.
در واقع تمام نرم افزارهایی که به طور روزانه از آنها استفاده میکنیم به جزء نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی، را شامل می شود. گوشی های همراه، تبلت و آیپدها نیز همانند سیستم های کامپیوتری نرم افزارها و برنامه های متعدد و مختلفی دارند که به آنها اپلیکیشن گفته میشود که همان معنا را میدهد و به اختصار به آن App گفته می شود.

 مزایای ساخت اپلیکیشن؟

 

ارتباط آسان کاربران

مشتریان شما خیلی راحت می تونن با شما ارتباط بگیرن و دیگر نیازی نیست که برای اینکار مرورگر را باز کنند و آدرس وبسایت شما را وارد کنند. با کمترین کلیک نیاز خودشون را برطرف می کنند.

کاهش هزینه های تبلیغاتی

بسیاری از هزینه های تبلیغاتی مثل سئو، ارسال اس ام اس، ایمیل مارکتینگ و دیگر تبلیغات بطور گسترده ای کاهش میابد و شما در بازارهای جدیدی مثل استوری های اپلیکیشن موبایل می توانید ظاهر شوید و در آنجا مشتریان جدید و عالی بدون صرف هزینه تبلیغاتی بدست آورید.

در دسترس مشتری هستید

همیشه همراه مشتریان هستید، اونها به راحتی می تونند از طریق موبایل خودشون از شما پشتیبانی بگیرند و یا محصولات یا خدمات خودشون در کمترین زمان و ساده ترین راه یعنی گوشی موبایل سفارش بدهند.

فتح بازارهای جدید 

در نهایت اگر صاحب یک کسب و کار باشید و به رشد کسب و کارتون فکر می کنید اگر اپلیکیشن نداشته باشید به زودی یک امکان و مزیت مهم برای کسب و کارتان را از دست خواهید داد. دنیای کسب و کار رو به پیشرفت است و اگر رو موج این پیشرفت سوار نشوید قطعا عقب خواهید ماند.

ارسال نوتیفیکیشن به کاربران 

خیلی ساده می تونید به همه مشتریانتون بدون هیچ هزینه اضافی مثل اس ام اس یا ایمیل دسترسی داشته باشید. در واقع شما می تونید با ارسال نوتیفیکیشن برای همه مشتریان در کمتر از چند ثانیه همه مشتریانتون از خبرها و محصولات و تخفیفات هاتون مطلع کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما